Sidor

torsdag 2 maj 2013

Den bästa träningen...

...är faktiskt den som blir av. Ja det är lite så jag tänker när jag känner att jag inte riktigt hinner få till en mix av olika pass. Har inte blivit några riktiga långpass på ett bra tag. Borde vid det här laget få till ert löppass per vecka som är minst 105 minuter men så ser verkligheten inte riktigt ut. Idag fick jag till 97 minuter uppdelat på två tillfällen och då smög jag även in lite styrketräning på kvällspasset. Både det tidiga och det sena passet blev lågintensitet (strax under 75% av max). Ska bli skönt att ta sig an Hammarbybacken i morgon och få pressa upp pulsen lite men nu är det hög tid att välkomna John Blund för jag är bra trött vill jag lova. Katten höll mig lite vaken vid tresnåret i natt och det var bara liiite motstånd att svinga benen ur sängen 05:15 i morse och krypa i löparkläderna. Väl ute på rundan kändes det trots allt jäkligt bra med en härlig soluppgång som värmde skönt ☀:)!

Ha en skön natt mot fredagen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar