Sidor

fredag 31 maj 2013

Hann inte ens starta...

...min triathlondebut innan jag anmälde mig till motionstävling nummer två :-0! Blev så inspirerad när Marathon-Åke anmälde sig till Vatrenfall World Triathlon Stockholm så jag gjorde också det :). Den 25 augusti är det dags och olympisk distans blir det.

Den gångna veckan har varit högst medioker på träningsfronten...närmare bestämt inte ett pass. Enbart transportcykling till och från jobbet. Blev examinerad på projektledarutbildningen på IHM i måndags och det var som luften bara gick ur mig och jag beslutade att ta en veckas vila. Kursen har varit jättebra och har inte bara höjt min kompetens utan även gett mig många nya vänner :). Har dock gått på högvarv några månader i och med ett tight schema av plugg, jobb och träning så det var riktigt skönt med en veckas "semester" ;). Har i alla fall lyxat till det i veckan och cyklat racer till jobbet och det är så jäkla schysst! Vi trivs bra tillsammans jag och min mattsvarta Columbus Capo :). Hoppas vi ska komma bra överens om två veckor när det är dags för Vätternrundan...

Nu några timmars sömn innan det är dags att heja på Alice lag i truppgymnastik som tävlar i morgon :).

Ha en skön natt!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar