Sidor

onsdag 1 maj 2013

Tog en dag i vilans...

...tecken idag den 1:a maj. Ja alltså träningsvila för annan aktivitet blev det i alla fall ;). Det tog bara emot litegrann att stå över cyklingen idag även om jag hade tre olika gäng att hänga med. En grupp här hemma körde en 9-milsrunda och en annan grupp en 3-milare. Jag valde istället att låta kroppen vila genom lite hushållsarbete som städning och allmänt småplock. Passade även på att sätta upp mina diplom från HalvKlassikern och Klassikern.
Vill ständigt bli påmind om vad jag håller på med och se att mina målsättningar faktiskt blir uppnådda. Som ni ser har jag en plats kvar till höger och där hoppas jag att det snart hänger ett nytt intyg på nästa mål som ska uppnås :). Det blev även lite pyssel i trädgården och vi planterade både lökväxter som Ebba fått i födelsedagspresent av farfar och farmor och blomfrön som Alice köpte häromdagen. När vi ändå var i farten så anlade vi ett litet land där vi sådde morötter, dill, persilja och gräslök :).

I morgon blir det ett dubbelpass är tanken. Till frukost blir det stegringsintervaller och småjogg och till middag serveras terränglöpning och styrketräning vid Björkhagen ;). Blir nog att krypa till kojs strax för 05:15 är det dags att dra på sig löpargrejerna.

Ha en skön onsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar