Sidor

torsdag 16 maj 2013

Kostade på mig en liten...

...runda med min fru medan barnen var på gymnastikträning idag. Precis 10 km blev det i ett mycket behagligt tempo (A1). Vi utgick från Hammarbyhöjden mot Sjöstaden och jag kunde inte hålla mig från att jogga över självaste Hammarbybacken trots att det är intervallträning där i morgon bitti ;). Vi sprang genom Sjöstaden längs vattnet och över Danvikstull och vidare längs kanalen på södersidan bort till Skanstull och sedan över bron tillbaka till Hammarbyhöjden. Det är ju så härligt att springa längs Hammarbykanalen och särskilt idag när sommaren fullkomligen välde över oss :). Måste faktiskt medge att jag är lite trött så det dröjer inte länge innan jag släpar mig till kojs. I morgon är det en ny dag med nya möjligheter :)!

Ha en skön torsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar