Sidor

tisdag 6 augusti 2013

Jo jag tackar...

...för en dag där träningspassen fokuserat på ben och då framförallt lår. Stack hemifrån strax efter 7 i morse och de som såg mig trodde nog att jag hade fel på växlarna eller hade missuppfattat det här med cykling ;). Körde på tyngsta växel sittandes på MTB:n och slet mig fram till Hammarbybacken där jag trampade upp på baksidan (ej på tyngsta växeln...) och ner på framsidan och vidare till jobbet. Men det riktiga passet blev på vägen hem då det blev 5 svängar upp och ner för backen. Klarar tyvärr inte uppför på framsidan pga av för klena ben så medan Coach-Roger tuggar där får jag harva vidare på baksidan. Testade iaf en gång på framsidan och kom så långt som jag aldrig gjort tidigare :). Kan meddela att jag vill bli lika stark som coachen både mentalt och fysiskt, ser så fränt ut när han med pannben tjockt som pansar (syns inte dock) "bara" trampar upp :). Hur som helst, om jag inte har träningsvärk i morgon måste jag ta i mer nästa gång vi är i backen ;).


I morgon är det äntligen dags att testa Sickla Triathlon. Blev extra frestad efter att MarathonÅke var med förra veckan. Har tyvärr varit precis hopplöst att få till det på onsdagarna i sommar men i morgon ser det faktiskt bra ut i Outlook :).

Ha en skön tisdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar