Sidor

söndag 22 september 2013

Hur klantig får man...

...egentligen vara! Har inte riktigt kommit in i träningsrutinerna och av någon märklig trodde jag simträningen började 20:00 på söndagar. När jag för säkerhets skull tittade in på SPIFs hemsida kl. 18:07 upptäcker jag att träningen började 18:00...gaaaah! Klantigt gjort men vad är väl en bal på slottet...

Är fortfarande inte helt 100 vilket känns trist när jag hade ett grymt flyt med träningen fram till för två veckor sedan. Men om jag tittar lite i backspegeln så är det väl inte hela världen med lite paus då jag till för tre år sedan hade haft en "paus" i tränandet sedan tidiga tonåren ;). Hur som helst så får det gärna vända nu! Sov 12 timmar mellan lördagen och söndagen och är i alla fall trött...

Ha en skön söndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar