Sidor

tisdag 17 september 2013

Jaha ja det blev ett...

...litet pass i morse i alla fall men det var nära att det inte blev av. Planen var att komma hemifrån 06:00 i morse för en löptur till Eriksdalsbadet där det skulle simmas en timme. Hur det nu var så kom jag inte riktigt iväg när jag skulle så det blev ett lite avskalat pass och jag är nöjd att det blev av trots allt :). Dryga halvtimmen löpning och en halvtimmes löpning blev det. Tog inte lång stund innan coach R hörde av sig och undrade vad jag höll på med eftersom vi kommit överens om att det skulle vara slut med "duttandet"...Haha skönt med någon som har koll på mig ;)! Uppsnäppning utlovades av mig direkt :). Riktigt kul att vara igång med simningen. Något som jag inte tagit riktigt på allvar tidigare utan det är löpningen som varit prioriterad och efter det cyklingen men nu känns det helt rätt att koppla på detta oprioriterade momentet för att bli triatlet på riktigt :). Går ju liksom inte riktigt att bara köra alla grenar när det är tävlingsdags...

Ha en skön tisdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar