Sidor

måndag 9 september 2013

STOPP i träningen...

...sedan i lördags. Känner mig inte helt ok och drog därför i handbromsen efter lördagens runda med Malin i Hammarbybacken och runt Sicklasjön. Vädret var kanon och sällskapet inget att klaga på...


...men benen var tunga som bly och det kändes allmänt besvärligt. Hemma igen var de krafter jag hade helt slut och jag somnade på altanen och låg där i ca 3 timmar. Söndagen blev alltså vilodag liksom idag måndag. Utmaningen i morse när jag cyklade till jobbet var att cykla så lugnt att jag inte skulle behöva duscha efter cykelturen och detsamma blev det på hemvägen ikväll. Blir nog att ta det lugnt tills jag känner kraften återvända och suget efter ett pass infinna sig igen. Nu känns det inte så kan jag lova. Håller tummarna för att det vänder senast på torsdag för då har jag tänkt vara med på mitt första simpass med #SPIFTriathlon i Eriksdalsbadets 50:a :).

Ha en skön måndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar