Sidor

onsdag 3 april 2013

Aj, aj och aj...

...igen! Vurpan på racern i måndags tog betydligt mer än vad jag först trodde. Inte nog med att jag tappade två träningsdagar som jag hade tänkt ägna åt några styrkepass, jag var även tvungen att ställa in ett grupparbete på IHM igår. Inte mest på grund av smärta utan för att jag var rysligt illamående. Hur som helst trots de blessyrer jag drog på mig så hade jag nog en grym tur. Det tog ungefär ett dygn innan jag upptäckte de andra ställena jag slog i bl.a. i axeln riktigt nära nyckelbenet och det hade ju varit muntert med ett kraschat sådant endast tre månader till Vansbro Triathlon :-)! Blev nog faktiskt rätt skakis efter vurpan också. Blir ingen mer landsvägscykling för min del förrän is och grus är borta...I morgon ska jag i alla fall kosta på mig ett kortare gymbesök och känna efter hur det känns :).

Ha en skön onsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar