Sidor

lördag 20 april 2013

Noterar till min glädje...

...med en dag kvar av träningsveckan att jag är uppe i 6,5 timmes träning. Det tar sig kan jag konstatera. Det är den här nivån jag skulle behöva ligga på varje vecka nu.

Idag var det även dags för det första riktiga cykelpasset på landsväg för säsongen. Hade inte tänkt cykla alls pga en mindre sträckning i baksidan av vänster lår jag drog på mig under passet i torsdags men ändrade mig bara 20 min innan start. Det var alldeles för bra väder för att inte sticka ut. Två grupper startade idag - en swoschgrupp och en med lite lugnare tempo och jag hann med den senare :). Klokt kände jag när jag kollade hur snabbt swoschgruppen hade kört ;). Var rätt mör redan innan cyklingen efter förmiddagspasset på gymet en timme. Nu är jag både mör, hungrig och på ett alldeles strålande humör. De där endorfinerna är trevliga små kompisar. Nedan en bild på mig och Malin tagen strax innan Lissma på väg bort mot Länna.


Tack Nina, Linda och Malin för en grymt skön start på cykelsäsongen :)!

Ha en skön lördagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar