Sidor

tisdag 16 april 2013

Projektsimulering i två dagar...

...på IHM och jag kände mig mer eller mindre som en urvriden trasa. Oerhört lärorikt och kul men stressnivån har varit minst sagt hög de senaste dagarna. Resultat från min projektgrupp syns nedan och den kanske inte förmedlar stressbilden direkt. Ser mer ut som vi lekt i två dagar...Tack alla gruppmedlemmar för givande samarbete :)!


Hur som helst så var jag tvungen att belöna mig på något sätt och få rensa skallen lite. Det blev 63 min A1-löpning. Riktigt lugnt tempo med en snittpuls runt 80% av uppskattad max. Kul att jag också fick med mig Malin på rundan :). Även om de sociala aspekterna på rundan var lätträknade så är det trevligt med sällskap :). När vi bytte om till löparkläder så var familjens juniorer inte sena att byta om de med. De har ett projekt i skolan som heter Hälsoresan där de bl.a. får kryssa för på ett papper när de gör olika fysiska aktiviteter och det verkar vara lockande för tjejerna att få sätta ett kryss.


Somnar förhoppningsvis snabbt i kväll för i morgon är det uppstigning tidigt för en dags konfererande :).

Ha en skön tisdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar