Sidor

söndag 7 april 2013

Behövde inte gå till gymet...

...för att dra på mig grym träningsvärk! Vaknade upp i morse och undrade om jag krossat bäckenet och och studsat på baken. Sen kom jag ju på att jag satt på huk varvat med stå på knä fem timmar igår när jag mekade med mc:n...Tycker ändå att jag är i hygglig form men nya "övningar" tar mer än man tror ;). Hur som helst var träningsvärken väl värd när det här solstråleansiktet visade sig när det var dags för hennes premiärtur idag :).


Jag och Alice stack iväg till Sickla en sväng och handlade lite smågrejer. Vi fick dock ganska bråttom därifrån när det helt plötsligt började vräka ner snö...! Körde lugnt och fint bort mot Sjöstaden och jag bestämde mig för att ta tunneln hem som går ända till Årstafältet. Ganska skönt att slippa torka snö från visiret ;). Ute ur tunneln kunde vi glädja oss åt att det inte snöade längre. Bara att puttra hem och parkera. Kan lova att det var en nöjd åttaåring som hoppade av hojen hemma :).


Det blev en lugn helg på träningsfronten. Bara en timmes lugn löpning igår och ett litet corepass på hemmaplan idag. Nu laddar jag om för en ny vecka fylld med plugg, jobb och träning :). Bredvid mig sitter Malin just nu och anmäler oss till Lidingöloppets 15km. Ska bli jättekul att springa tillsammans. Undrar hur kul det blir att på eftermiddagen efter 15km-loppet springa 30km-loppet :-0! Vi får vänta och se helt enkelt ;).

Ha en skön söndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar