Sidor

söndag 16 mars 2014

Blev en time out...

...med träning denna helg. Jag tryckte helt enkelt på pausknappen på fredagskvällen och bestämde mig för att hela helgen skulle bli fri från träning. Blev en riktigt bra helg fylld med aktiviteter. Lördagen bjöd på måååånga låååånga timmar av statisk träning för rygg och ändalykt eftersom det var dags för HGTC som betyder Hammarbygymnasternas Trupp Cup. Alice var med och tävlade och skulle vara på plats i Enskedehallen 07:30. Malin tog den pucken och jag och Ebba dröjde oss hemma till 08:30 då jag tog MTB:n till Enskedehallen och Ebba stack på sin träning. Sen var det gymnastik för hela slanten resten av dagen :). Om du inte varit och kollat på truppgymnastik så kan jag tipsa om det. Helt otroligt att se och ibland undrar man hur de kan trotsa tyngdlagen i den utsträckning som de gör :-0! Strax före 22:00 var det klart och vi packade oss hemåt nöjda, trötta och imponerade.

Idag tyckte vi våren var här trots kylan och vi monterade ihop tjejernas studsmatta :). Kan meddela att övningarna är en aning mer avancerade på mattan nu än vad de var i höstas när den monterades ner. Tjejerna har utvecklats massor med sin trampolinträning under vintern :).

Nu dags för sovning. Ha en skön söndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar