Sidor

torsdag 6 mars 2014

Krockade med lättjan idag...

...när jag sprang hem från jobbet! Löpningen till jobbet i morse gick fint och det var ett underbart väder med någon minusgrad och strålande sol. När jag skulle hem inträffade något som fick mig att vika ner mig. Efter 873 meter har jag kommit till Gullmarsplan och ser vår bil parkerad vid Enskedehallen. Just ja Ebba tränar och Malin är där för att hämta henne. Jag går in för att morsa på dem tänker jag. De små orden Malin säger förändrar genast min plan på att springa de resterande 5km hem..."du åker väl med oss hem i bilen" säger hon. Jag tvekar och förstår i samma ögonblick att det är samma sak som att jag säger ja...! Så enkelt var det att falla för lättjan men snart är det helg och då vankas både löpning igen och cykel och då ska jag inte vika ner mig :).

Ha en skön torsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar