Sidor

söndag 15 januari 2012

Blev en riktigt bra...

...helg i träningens tecken trots att lördagen var träningsfri. Var nämligen inne på Runners' Store på lördagen och fyndade löparskor och inte bara ett par utan två :)! Kanonpris och båda paren kändes bra så det var bara att slå till.


Testade Adidaspjucken idag och de kändes riktigt trevliga men som vanligt när jag har nya dojor så spökar det med min högra hallus-fot ett tag eftersom den är lite "deformerad". Blev en riktigt kul runda med en ny löparkompis som visade sig var bra mycket mer rutinerad än mig så jag fick ordentlig draghjälp. Fick vid ett tillfälle i början på rundan påpeka att vi kutade i drygt 5-tempo vilket jag inte skulle klara i 45 min...Jag var även så ivrig att springa så jag glömde trycka igång klockan :-0! Roland drog runt mig i 42 min medan våra tjejer var på fotbollsträning och det vart en riktigt bra runda :). Vi ska köra igen nästa söndag och få får vi med en pappa till från fotbollslaget som blev suktad av vår löprunda :).

Ha en skön söndagskväll!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar