Sidor

tisdag 31 januari 2012

Undrar hur svårt det...

...ska vara att få blogpressappen att funka mer än en vecka innan den kraschar. Tar till det gamla slagträt "vi kan ju faktiskt ta oss till månen...". Tar tacksamt emot tips om bättre bloggappar.

Undrar även hur länge jag kommer att stå ut med skitförkylningen jag åkt på!! Ok om det varit lite snuva och ont i halsen men jag är hur less som helst på att ha ont i axlar och nacke samt ha en känsla av att ha en glasbubbla över huvudet...:(.

Har nu tillbringat fyra dygn i horisontalläge och känner hur jag fullkomligen förtvinar...JAG VILL VARA FRISK OCH STARK OCH KUNNA TRÄNA!! Har bestämt mig för att jag från och med i morgon är tillbaka på banan...

Blev inte mycket till färgfilm i det här inlägget men var bara tvungen att skriva av mig lite.

Hoppas ni andra har en bra tisdag:)!


- Posted NOT using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar