Sidor

tisdag 17 januari 2012

Det svänger snabbt i...

...döttrarnas intressen. Helt plötsligt vill de nu sluta på ridningen och prova på klättring istället. Ja inte mig emot (om jag får vara lite ego...) då även jag kan tänka mig att prova på det. Har aldrig testat det på "riktigt". För sådär nästan 15 kilo sedan kändes det inte riktigt görbart (och intresset fanns definitivt inte...) men nu är ju situationen lite annorlunda och jag skulle få en del styrketräning på köpet samtidigt som familjen umgås :). Finns en mängd olika kurser och prova-på-tillfällen så det är bara att kasta sig in i leken.

Den 26:e januari närmar sig med stormsteg. Ett spännande datum då jag ska tillbaka till Ortopeden och diskutera eventuell operation av hallus vallux på höger fot. Blir nog dåligt med klättring en tid efter kan jag tänka...Polaren Per kom med den briljanta idén att jag kanske kunde be att få ett SPD-clip ingjutet i gipset så att jag i alla fall kan cykla med stil ganska omgående :-0! Vi får se hur det blir med den saken...;).

Ha en skön tisdag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar