Sidor

måndag 2 januari 2012

Första dagen...

...på det nya året kan jag inte påstå att det gick i träningens tecken precis. Fick i alla fall till en skön familjepromenad med lek i lekpark som innehöll några spännande balansövningar:). I brist på snö och skidåkning har jag tagit fram mina gummiband som jag kan köra lite stakövningar med. Hänger i dörröppningen till köket på chinsstången så jag inte ska missa det. Verkar faktiskt ge lite effekt med känningar i triceps vilket är högst nödvändigt med bara två månader kvar till öppet spår. Nytt träningskort är också beställt och ska förhoppningsvis dimpa ner i brevlådan i morgon. Kommer att ha ca 100 m till gymmet från kontoret och jag tror det kommer underlätta frekvensen på träning ordentligt :).

Nyårsafton blev jättetrevlig med trerättersmiddag uppdelad på tre olika ställen och avslutning i ett hav av fyrverkerier.

Gott nytt hälsoår på er alla :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar