Sidor

söndag 29 januari 2012

Legat till sängs...

...i princip hela helgen. Är ännu osäker på om det är en bra idé att jobba imorgon eller rättare sagt om det går... Det är nog något mer än en vanlig "man cold" tror jag. Inte så ont i halsen längre men det trycker betänkligt i bihålorna och värken i axlarna är helt sjuk! Äldsta dottern som gick hem från skolan i fredags är dock helt på banan igen :).

Det närmaste träning jag kommit denna helg är att lyfta iPhonen och spelat Wordfeud. Lyckats vinna över Jansson 2 gånger vilket inte är helt vanligt :).

Nästa helg måste jag bara få åka lite skidor! Ser ut som kylan håller i sig hela veckan och det eventuellt kommer mer snö framåt torsdagen :). Minns förra säsongen när jag packade in skidorna i bilen och stack ut på morgonpass i mörkret. Riktigt härligt var det och många mil blev det inför HalvVasan :). Fortsätter drömma lite och spelar vidare med Jansson glad att jag orkar lyfta armarna ;).

Ha en skön söndagskväll!

2 kommentarer:

  1. Ja Affe du är riktigt bra på wf så jag hade ingen chans i helgen. Hoppas att du kryar på dig och att du inte skyndar dig tillbaka av pliktkänsla utan ser till att du blir återställd igen så att du kan ladda upp inför VL 2012.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jansson75, lyder ditt råd och stannar nerbäddad även idag. Vi ses. /Affe

      Radera