Sidor

lördag 6 oktober 2012

Fantastiskt fin...

...höstdag idag. Skjutsade glatt yngsta dottern till träningen och sedan på med rullskideutrustningen. Såg framför mig att jag skulle få ca 90 min åkning framför mig. Det blev 20 min...! Fanns inte en tillstymmelse till kraft att uppbringa i armarna. Efter knappt 5 min plaskade mjölksyran omkring i bi- och triceps och pulsen levde sitt eget liv. Kändes som mitt livs första träningspass (igen). Jag lät mig inte slås ner utan tuffade på en kvart till i lite lugnare tempo och drog sedan på mig träningsskorna istället och tog en halvtimmes joggingpromenad i Björkhagen och bara njöt av vädret :). Ganska skönt att det är några månader till Vasaloppet så formen kan justeras med några hundra procent - vi ses på gymet ;).

Ha en skön lördagseftermiddag!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar