Sidor

onsdag 31 oktober 2012

Hårt och skoningslöst...

...slog den till - träningsvärken from hell! Jag skrev igår om mina positiva upplevelser av de små testerna jag gjort med barfotalöpning på löpbandet. Jag är fortfarande positiv och är väl inte jätteförvånad att jag har grymma känningar i underdelen av vaderna ner mot hälsenorna. Blev en perfekt dag för träningsfritt :). I morgon blir det inget barfota utan det blir skor på fötterna och styrkeövningar och till på fredag hoppas jag vaderna är redo för ett skidgångspass i Hammarbybacken igen :).

Kvällen har haft en hel del inslag av Halloween och mina tjejer har varit ute på en ordentlig godispromenad med sina kompisar. Själv har jag haft en hääärlig kväll i soffan och nu ska det sovas!


Ha en skön Halloween!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar