Sidor

fredag 2 november 2012

Vansinnigt stark idag...

...när jag klockan 06.00 hoppade upp på cykeln och trampade iväg till Hammarbybacken för lite skidgång. Ett glatt gäng träffades där och idag var även Excel-Helena, Godis-Mie och Service-Sollerman. Instruktörs-John tog ledartröjan eftersom Coach-Roger är skadad. Liten joggingtur som uppvärmning och sen tog vi oss an backen. Det var en otrolig skillnad i ork idag och efter fyra rundor upp och ner pressade jag mig faktiskt till att springa vissa delar upp på den femte och sista uppförssträckan. Så himla gott för självförtroendet och att känna att träningen ger resultat. Skrattar gott åt hur min fysik var för två år sedan och njuter av förbättringen :)! Nu ska det bli spännande att komma hem och ladda över passet från klockan till datorn och kika på pulskurvan. Högst upp i backen låg jag på drygt 170 och längst ner på en återhämtning mellan 108 och 120. Helt ok känns det som.


Ha en skön fredag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar