Sidor

onsdag 7 november 2012

För jäkla bra lunchpass...

...blev det idag :)! Korta pass blir det men de blir av i alla fall och det känns riktigt bra. 5 min uppvärmning barfota på löpbandet och därefter intervaller. Tycker mig känna att det blir lite framsteg med flåset och på sista tvåminutersintervallen idag hade jag ork att ligga kvar i ytterligare två minuter på 170 i puls vilket inte varit riktigt görbart tidigare. På fredag när det är dags för Hammarbybacken och skidgång igen så ska jag faktiskt testa att pressa mig ordentligt på sista svängen upp för att se hur mycket jag kan få upp pulsen i. Längtar redan till fredag morgon :). I morgon blir det löpning distanspass vilket inte heller är fy skam ;).

Ha en skön onsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar