Sidor

söndag 18 november 2012

Den här träningsveckan...

...har verkligen gett känningar i kroppen. Upptrappningen av träningsdos går framåt och så kommer det se ut framöver. Kroppen ska få vänja sig vid sitt nya liv om bara skallen är på banan och berättar vad som gäller ;). Gäller dock omvänt också dvs. att skallen lyssnar på kroppen... Om jag tycker den här veckan varit intensiv så är det nog bara en försmak av vad som komma skall. Veckan som gått har bjudit på

-två lunchpass på gymet

-ett milpass löpning högintensitet (53 min)

-65 min skidgång med intervaller

-60 min löpning lågintensitet

-60 min rullskidspass teknikträning lågintensitet

-och som avrundning ikväll ett simpass på 45 min.

Utöver träningspassen har det även blivit transportcykling 60 min.

Stannade till några gånger idag på rullskidspasset och tog några bilder. Första bilden på den sedan några år stängda Årstalänken. Här har jag sett några race med muskelbilar men det är måååånga år sedan och idag var tempot och spänningen betydligt lägre.


Den andra bilden är från Årstafältet där det som vanligt bjöds på motvind. Har nog faktiskt aldrig lyckats ha medvind den biten oavsett vilket håll jag transporterat mig på ;).


Tredje bilden är på ett uppförslut på väg mot Östberga/Liseberg. Det ser inte mycket ut för världen men jag lovar att den bjuder på ett bra skutt på pulskurvan :).


Nu suger vi det bästa ur de sista timmarna den här helgen och sätter fart mot en ny vecka.

Ha en skön söndagseftermiddag!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar