Sidor

tisdag 20 november 2012

Vilken glädje i morse...

...när jag bestämde mig för att ta racern till jobbet istället för MTB:n :)! Det är sån skillnad att svepa fram med den svarta skönheten istället för den tunga skogsmaskinen. 4 minuter snabbare går det också ;). Känns dock lite så där med tanke på att vädret är lite för grisigt för finhojen. Riktigt högt upp på önskelistan är just nu en Cyclocross så att racerkänslan kan få sitta i året runt.


Väl framme på jobbet frågade coach Roger vad det stod på träningsschemat idag. Styrketräning på lunchen svarade jag och han bara tittade på mig och sa "bara"!? Ehhh...ja och så klart löpning ikväll svarade jag...Ser ut att bli en bra träningsvecka det här med :). I går var det välbehövlig träningsvila och låren känns utvilade och redo för lite nya äventyr.

Ha en skön tisdag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Det finns två nyckeltal när det gäller antalet cyklar man behöver:

    n+1 där n är antalet cyklar man har för tillfället.

    samt

    s-1 där s är antalet cyklar så gör att ens partner får spel och lämnar en.

    Det går att få s att öka med tiden bara man tar det lite försiktigt pö om pö ;-)

    SvaraRadera