Sidor

torsdag 29 november 2012

Tur att träningsschemat...

...ger utrymme för valmöjligheten att stuva om i övningarna. Även idag blev det inte som jag tänkt men träning blev det i alla fall :). Med tanke på underlaget att springa på och utan att vara utrustad med Ice-Bugs så föll valet på löpning styrka 45 min i terräng istället för löpning distans 60 min asfalt. Fanns inte så mycket asfalt att kuta på i Hammarby utan det var mest is faktiskt. Men i skogarna vid Björkhagen möttes jag av den här härliga vyn.


Det blev en fröjd att trippa uppför och rulla nerför när de kuperade delarna på spåret erbjöds. Inget fokus på hastighet utan idag var det teknik som var syftet. Kändes fin-fint både i lår och själ efteråt. Flåset var det inga bekymmer med i den här typen av övning :).

Eftersom det är torsdag var det dags för skjutsning av tjejerna till Hammarbygymnasterna och de är härliga inspiratörer för att få mig att hålla igång även om de kör på en nivå som kanske inte riktigt passar min förmåga riktigt. På första bilden har vi yngsta förmågan i en pose som jag får ont av att bara titta på...


På nästa bild är det familjens äldsta dotter i handstående vilket jag iofs kommer upp i men att stå kvar så vore att gå lite utanför ramarna för mig ;).


Hur som helst är det härligt att ha två så pigga atleter i familjen som hjälper mig att tänja mina gränser lite med hjälp av deras energi :).

I morgon bitti är det dags för fredagsmys i Hammarbybacken igen :)!

Ha en skön natt mot fredagen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar