Sidor

måndag 15 oktober 2012

Mosig och så där skönt...

...trött! Gissade helt rätt igår med att träningsvärken skulle sitta någon annanstans än i triceps idag efter teknikträningen på rullskidor igår. Att åka med magen verkar vara "the shit" :).

Riktigt skitväder blev det på eftermiddagen och jag klenade ur när det var dags att cykla hem...tog bussen istället. Inte bra alls men jag hade helt enkelt inte en tanke på att ta med regnkläder i morse. Något som däremot blev bra idag var det inplanerade lunchpasset på gymet :). Löpband som uppvärmning och sedan ben, core- och överarmsövningar. Den stora utmaningen på träningsfronten den här veckan är löppasset som enligt schemat är 05.40 i morgon :-0! Men jag är igång nu så är det bara och om det regnar kan jag inte skylla på det i morgon ;). Har även en tid hos Massör-Markus i morgon och det ser jag verkligen fram mot!

Tog idag äntligen tag i uppgiften att undersöka crawlkurs för vuxna och med lite tur kommer jag med på en som startar på söndag. Får besked om det på onsdag.

Ha en skön måndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar