Sidor

torsdag 25 oktober 2012

Struntade faktiskt...

...i rullskidorna som var planerat ikväll. Kändes mer lockande med lite löpning så det fick bli det i stället. Gav mig ut med tankarna helt inne på teknikträning. Även om det inte gick särskilt snabbt så blev det hyggligt jobbigt ändå. Passade på att praktisera lite övningar jag fick med mig från löparworkshopen i tisdags. Fokuserade på löpcykeln, stegfrekvensen och lite löpskoleövningar. Det här är helt nytt för mig och riktigt roligt :). Kommer helt klart att fortsätta med den här typen av träning och är övertygad att det kommer göra mig till en starkare och uthålligare löpare. En slurk vatten på det och sedan hämtning av barn på gymnastik så kommer jag sedan att sussa gott :).

Ha en skön torsdagskväll!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar