Sidor

fredag 26 oktober 2012

Med coach Roger i spetsen...

...satte vi av från parkeringen med sikte på Hammarbybacken utrustade med skidstavar trots bristen på snö... Först blev det uppvärmningsjogg och sedan var det dags för skidgång :-0! En helt ny upplevelse för mig och jag lovar att om jag var lite trött innan passet så var jag motsatsen efteråt (och det kan jag säga att det gällde coachen också) :). "Affe - så skidlikt som möjligt ska det vara" hör jag coach Roger säga och det är precis vad jag behöver höra för att komma in i känslan. Känslan för mig och PersonalAnnika blev 4 svängar upp och ner för backjä..ln medan coachen tuggade vidare med 5 varv! Det blev absolut en bra start på dagen och jag kommer definitivt att vara med på detta spektakel fler fredagsmorgnar! Tack coach Roger för att du dragit igång detta, snart är nog hela företaget med och väntar på din startsignal på fredagsmorgnarna :).

Ha en skön fredagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar