Sidor

onsdag 28 mars 2012

Det funkade med ett...

...litet första rehabpass i morse. Stod på crosstrainern 05.45 och gnuggade sömngruset ur ögonen. Blev ett mycket lugnt pass på bara 15 min på lägsta motståndet och rehabtofflan på :). Fortsätter med likadant upplägg resten av veckan så får vi se vart det tar vägen sedan.

Idag fick jag se utkast på lagkläderna inför Vätternrundan och det ser riktigt trevligt ut. Vi är 41 pers från företaget som ska köra för Team Beckers. Vi är deltagare både från den svenska och danska organisationen. Känner på mig att det kommer bli riktigt kul :)! Känns lite avlägset att cykla 30 mil när jag i dagsläget precis håller på att lägga undan kryckorna och ännu inte får på mig en sko på högerfoten...men men, nästan tre månader till start :-0! Riktigt glad att jag lyckades få operationen gjord redan två dagar efter öppet spår så det finns lite utrymme att komma på banan igen :).

Ha en skön onsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar