Sidor

måndag 5 mars 2012

En vecka har...

...fullkomligen flugit iväg sedan både Öppet spår och operation av foten. Ibland känns det jättesegt nästan som tiden står stilla och helt plötsligt har några dagar gått som jag inte kan hålla isär. Idag hade jag ambitionen att plocka fram datorn och uppdatera mig lite om vad som händer på jobbet men det får helt enkelt vänta. Jag är inte på banan än...Har i alla fall kommit igång med min bok Born To Run men helt plötsligt när jag läser som bäst blir jag helt slut och bara somnar. Det blir inga längre tider i drömmarnas land utan snarare små tupplurar. Det gör fortfarande rejält ont och det är helt klart värst på nätterna av någon anledning så sömnbristen är ett faktum. Det i kombination med smärtan och värktabletterna (som inte direkt är några sockerpiller vill jag lova) bidrar nog till att trötthetsattackerna helt plötsligt sköljer över mig dagtid. En vecka kvar till det är dags att ta bort stygnen och få foten omlindad. Ska bli spännande att se hur det ser ut...

Blev lite lätt avis på cykelkompisarna som var ute på premiärtur i helgen. Det var verkligen kanonväder de fick på rundan :). Snart så är jag där, måste bara vila mig lite till...sådär en fyra-fem veckor bara ;).

Ha en skön måndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Halo Kompis,

    Jag sitter här på din plats om dagarna och ser två fotografier på dina döttrar och läser ett meddelande om att "inget snack, du är bäst!". Till höger har jag några sköna flödsescheman jag kan studera när jag får tråkigt. På bordet har jag också en riktigt skön Learner's Quide som jag kan dra igenom på fikat. Jag förstår att du längtar tillbaka

    När du har svårt att sova i natt kan du slå en signal.

    Jag ser också ett annat citat till vänster. "Pain is temporary glory is forever"

    Krya på dig.

    Pär

    SvaraRadera
  2. Hej Pär, hoppas du trivs bra på min fina plats. Läs gärna igenom Learners Guide så kan vi gå igenom den när jag är tillbaka ;).

    Ha det gott
    Affe

    SvaraRadera