Sidor

lördag 24 mars 2012

Vad jag inte ville hitta...

...när jag hängde undan lite kläder...


Tredje snusfria dagen så dyker det upp en halvfull dosa i ett par jeans. Blev helt mållös och på ett sjujäkla humör. Tog upp en prilla och kände på den och den var färsk, inte så där torr och hård som jag hoppades på. Luktade jättegott gjorde de också. Stod en liten stund och funderade på hur jag skulle hantera situationen. Kom fram till att jag ju faktiskt inte var snusare längre så jag satte på locket igen och slängde skiten!

Har utmanat foten en del idag och stapplat runt försiktigt utan kryckor med den fula tofflan med stenhård sula. Tvättat av cyklarna tillsammans med Ebba och tänkte byta till sommardäck på MTB:n. Där gick dock gränsen för vad min fot pallade och vi ställde in de nytvättade hojarna. Har lite pyssel i morgon med alltså :). Tänkte även byta pedaler på racern så det är klart när jag kan börja cykla igen för nu är det racer som gäller de dagar vädret tillåter. Sätter på vanliga trampor eftersom jag inte har några större förhoppningar om att klämma in högerfoten i ett par cykelskor den närmsta tiden...

Nu är jag parkerad i soffan för kvällen och tänker slappa ordentligt :).

Ha en skön lördagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar