Sidor

fredag 23 mars 2012

En första någorlunda...

...normal dag idag sedan operationen. Upp normal tid. Uppvaktade fru på födelsedag. Skicka iväg barn till skola. Skicka mig själv till jobbet och jobbade nästan en heldag. Lite fredagsinköp på hemvägen. Hämtade ett barn i skolan. Lite mer fredagsinköp. Nu soffan för att snart förbereda födelsedagsmiddag. Allt detta utan att ha ont :)! Det går inte fort att ta sig fram med ett skodon som det på fotot men det går och det gör inte ont :)!


Inne på det andra snusfria dygnet och det går riktigt fint faktiskt. Igår var det sanslöst vad trött jag var. Kunde knappt hålla mig vaken på eftermiddagen. Ögonen var så smala att yngsta dottern frågade om jag fått ögoninflammation...

Nu är det fredag, solen lyser och det känns allmänt bra tycker jag :).

Ha en skön helg!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar