Sidor

måndag 12 mars 2012

I morgon bockar jag av...

,,,de två första veckorna sedan operationen av foten. De blev betydligt smärtsammare och längre än vad jag trodde att de skulle vara. I morgon ska stygnen bort och ett nytt fräscht bandage ska på. Jag är mycket nyfiken att få se hur det ser ut där under tejp och bandage. Idag testade jag på lite vardagskänsla med arbete från hemmet. Tog ett djupt andetag och kastade mig in en full Outlook. Blev dåligt med högläge för foten och det känns nu i kväll vill jag lova. Inte i närheten av förra veckan men det känns helt klart att jag har en högerfot ;). Inom kort hoppas jag kunna börja träna lite core och andra överkroppsövningar något som jag trodde jag redan skulle vara igång med men återigen har jag fått inse att det inte alltid blir som jag hoppats :-0.

Ha en skön måndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar