Sidor

onsdag 14 mars 2012

Första gången av två...

...saker sedan den 28 februari. Den första att jag sovit en hel natt i sträck utan att vakna av smärta eller behov av att besöka WC. Den andra, hör och häpna, lite försiktig styrketräning! Jag var på ett bedrövligt humör vid uppvaknandet i morse. Mådde så dåligt att jag bara fick i mig ett halvt ägg och en kopp te. Försökte komma igång och jobba men det gick inte förrän jag frigjort lite endorfiner. Det gjorde jag med 3x25 situps, 3x12 omvända situps, 3x25 sidositups och 3x5 lyft på chinsstången. Kom inte bara igång utan blev faktiskt påtagligt på bättre humör :)! Blev en intensiv dag framför PC:n och nu helt plötsligt är det kväll. Dunkar lite i foten men det är sååå mycket bättre och jag hoppas nu på ännu en natts fullgod sömn. Har onekligen en del att ta igen där...

Ser fram mot en torsdag med förhoppningsvis lite träningsvärk i magen som kan bekämpas med lite mer träning ;). Känner att jag är på väg tillbaka nu!

Ha en skön onsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar