Sidor

måndag 19 mars 2012

Kan nöjt konstatera...

...att smärta och värk nu avtagit nästan helt efter operationen. Bara då och då som det kör ihop sig och hugger till en del. Det som ännu inte avtagit är behovet av sömn som jag ligger kraftigt efter med. Nu har jag i alla fall haft flera nätter efter varandra då jag fått sova riktigt tungt så snart är jag nog i kapp på den fronten :).

På träningssidan rätt öde...tröttheten bidrar nog en del till det. Blir i alla fall en del armar tränade tack vara kryckorna ;). Åkte kommunalt till jobbet idag och det är ju inte helt smidigt måste jag säga. Det ska bli sååå skönt att få börja cykla igen. Ska höra mig för på onsdag när jag är på återbesök till ortopediska om när jag kan räkna med att börja få trampa igen. Kanske även kan börja göra lite gymbesök snart också...roddmaskin borde ju funka men som sagt, bäst att kolla av på onsdag.

Snart dags att få besök av John Blund känner jag...

Ha en skön onsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar