Sidor

lördag 10 mars 2012

@paolorobertocom är...

...en riktig frestare då han varje morgon vid ca halv sex twittrar om sin löprunda...jag kan i alla fall meddela att det har vänt för mig på riktigt :)! Har sovit fantastiska nio timmar i natt och det i min egen säng. Endast 2 värktabletter på ett dygn. Så himla skönt att slippa både illamående och smärta. Nu är äntligen smärtan hanterbar, det går att tänka på annat än hur jäkla ont det gör hela tiden :).

Hur som helst så är utmaningen nu tålamodet att ta det lugnt så det läker fint så jag får det bästa löpsteget jag någonsin haft :). Dock mååånga veckor kvar tills jag får springa igen. Får fortsätta vara frestad av @paolorobertocom ett tag till ;). Nu har jag gjort den långa vandringen till soffan där dagen kommer att tillbringas :-0.

Ha en skön lördag


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar