Sidor

tisdag 18 december 2012

Ååå vad jag längtar...

...till lunchen! Det beror på minst två anledningar. 1. Jag har världens godaste matlåda idag bestående av panerad torsk och "Chattis-sås". 2. Långpasset igår drog igång ett hungertillstånd och sug efter sött :-0! I morse när jag vaknade hade jag ett helt sanslöst begär efter Coca-Cola. Borde väl egentligen inte erkännas men det första jag gjorde var att öppna kylen och svepa en burk av den iskalla, starkt kolsyrade bruna vätskan. Märkligt hur kroppen reagerar och hur lätt mitt sinne ger efter...;).

Var hos Naprapat-Marcus på morgonen och på tre behandlingar harpan fått bukt med mina ömmande benhinnor. De små ojämnheterna (inflammationen) är borta :). Det gör vansinnigt ont under själva behandlingen men dagen efter är ljuvlig. Känns som att gå på lätta moln med en helt ny spänst i benen. Inte bara benhinnorna som fått behandling utan även vadmusklerna har knådats med vansinnig kraft. Tänk att jag alltid bara behandlat rygg, axlar och nacke förut. Har tydligen trott att benen är något som bara ska funka. Nu vet jag annat och kommer fortsätta med benbehandling även framöver i prohabiliteringssyfte.

Ha en skön tisdag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar