Sidor

lördag 1 december 2012

December inleddes för mig...

...med ett härligt långpass löpning. På schemat var det 60 till 90 min löpning i lugnt tempo och eftersom jag hade 120 min att disponera medan dottern var på gymnastik så jag satsade på 90 min. Var lite fundersam över hur det skulle gå med tanke på den ganska omilda behandlingen hos Naprapat-Marcus av vader och benhinnor. Men det var inget att oroa sig för utan snarare tvärtom, vaderna kändes hur pigga och fräscha som helst så 90 minuter gick jättebra att genomföra :). Just nu känner jag mig trots allt riktigt mör i låren efter gårdagens skidgång och löpningen idag. I morgon blir det enbart simning.

Stannade till och tog en bild på den nya arenan och Globen. Ser mer maffigt ut i verkligheten än på panoramabilden här.


Ha en skön lördagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar