Sidor

lördag 19 mars 2011

Både bättre och sämre...

...måste jag säga att jag haft det. Just nu sitter jag med familjen på motorvägen mellan Uppsala och Gävle. Jag sitter inte och bloggar och kör bil samtidigt utan just bara sitter i en bil som står mycket stilla pga motorhaveri...


Har precis fått besked från bärgaren och biluthyrningen att de lokaliserat en Skoda Octavia med takräcke så att takboxen kan få fortsätta följa med på resan mot Sälen. Just nu är jag extra glad över att vi tecknade den där extra assistansförsäkringen. Jag är även tacksam över att vädret är så strålande fint. Oväder hade inte direkt lyft stämningen här på motorvägen i en trasig 9-3:a. Var precis bak i bilen och grävde fram en 200 grammare Mjölkchoklad som vi nu mumsar på. Är det kris så är det och då får man stoppa i sig det som finns ;). Såg att det även fanns en påse Lantchips bredvid där chokladkakan låg. Tror jag snart tar och hämtar den med...:)


Som sagt har haft det både bättre och sämre men hoppas att riktningen framöver nu pekar mot bättre. Har väl aldrig egentligen längtat efter en Skoda med takräcke men nu börjar jag faktiskt göra det...

På återhörande och önskar er alla en bättre lördag än den jag nu upplever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar