Sidor

måndag 28 mars 2011

Femtiosex minuter...

...och fyrtioen sekunder blev den uppmätta tiden på Premiärmilen igår. Lite mer än min egen tidtagning men fortfarande personbästa på milen som tidigare inte gått under 58 minuter.

Har faktiskt känningar både i lår och knän idag men det är väl inte så konstigt med tanke på att jag åkt skidor både i pist och på längden 6 dagar i rad innan...;)

Nedan en liten bild från starten igår.


Vid flera tillfällen igår såg jag en tjej som såg bekant ut och som jag sprang om vid ett tillfälle. Det kändes inte som jag borde ha sprungit om henne. Kom inte på vem det var förrän i morse...det var ju Marathonmia :-0! Som sagt henne borde jag inte ha sprungit om utom just igår när hon agerade hare och peppade en adept att springa under timmen som jag förstod att hon gjorde när jag kollade in hennes blogg :).

Ha en skön måndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. :) Bra jobbat! Mycket fin tid!

    SvaraRadera
  2. Jag bugar och bockar :). Det var fjärde gången jag sprang en mil så det känns helt ok. För ett år sedan fanns det inte ens i min sinnesvärld att springa en mil men nu är jag fast i "eländet" ;)

    SvaraRadera