Sidor

söndag 27 mars 2011

Knappt jag tror...

...det är sant men om några timmar ska jag faktiskt vara med på min första organiserade löpningsaktivitet någonsin på mina första 43 levnadsår. Har faktiskt redan nu lite pirr och adrenalinpåslag. Vädret är verkligen lovande och arrangörerna för Premiärmilen utlovar fina markförhållanden. Kan tänka mig att jag blir glatt överraskad bara det inte är snö för det är det enda underlag jag sprungit på hittills ;).

Hoppade upp på vågen i morse och kunde konstatera att det ser ut att vara ca 1,5 kg upp på en vecka i Sälen. Helt ok med tanke på att det varit en ganska stor skillnad i kostintag under veckan jämfört med hur min vardag sett ut sedan v30 förra året. Även en del maltdrycker har intagits...;). Men om jag känner mun kropp rätt så kommer de där 1,5 kilona att vara borta med råge innan nästa vecka är slut. Nu slår jag om till "normalkost" igen och startar min morgonträning. Här ska brännas fett och byggas muskler :).

Hoppas ni har möjlighet att ta er ut i ett underbart vårväder idag och får en skön söndag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar