Sidor

tisdag 15 mars 2011

Inte illa utan...

...snarare tvärtom riktigt bra blev det när jag drog på mig löpgrejerna klockan nio ikväll. Kände mig så trött och olustig i kroppen så jag tänkte att det enda som kunde pigga upp mig var en liten sväng. Och tänk så rätt jag hade :)! Sprang den numera vanliga 5,2 kilometersrundan och gjorde det riktigt bra. Från att ha varit så trött att ögonen knappt höll sig öppna under barnprogrammen till att känna mig helt ok är en rätt trevlig upplevelse :). Att jag sprang 5 km på 25,40 gör det inte direkt sämre. Så himla kul att se kilometertempot krypa allt närmare 5 minuter! Om drygt en vecka är det dags för Premiärmilen och den ska jag bara ta på 55 minuter :).

Även om jag verkligen njutit av den här vintern så kan jag inte låta bli att njuta av de snödroppar jag fick syn på idag på tomten. De skvallrar om att våren är på ingång och med den nya träningsupplevelser :)!


Ha en skön tisdagskväll!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar