Sidor

onsdag 9 mars 2011

En smått hektisk...

...dag fick ett mycket bra slut tack vare polaren Per :)! Var uppe ordentligt i varv och hade inte kommit på idén själv att kosta på mig en sväng till gymmet om det inte hade blippat in ett sms med förslag om ett kvällspass idag. Blev en skön löpning på band i 31 min i 5,21 tempo. En medelpuls på 144 och lite schysst stretchning efteråt var precis vad jag behövde för att få lite färgfilm :).

Har inte haft någon riktigt bra planering av träning sedan HalvVasan i tisdags. Har dock blivit 4 löppass om jag räknar med dagens inomhusträning så visst har det iaf blivit av. Om jag tänker till lite så är det faktiskt sjukt mycket jämfört med hur min träning såg ut förr...de fyra passen är ju faktiskt runt 20 km löpning och det fick jag ju inte ihop på ett år tidigare så jag får passa mig för att inte bli "fartblind" nu igen... Kommer nog igång med mer strukturerad morgonlöpning igen snart. Har bara några grejer att klara av först..."det är mycket nu"...;).

Jättekul att jag fått med mig Roger på HalvVättern också. Ska nog få med honom på fler grejer framöver :). Några roliga skogscykellopp bör vi nog kunna klämma in.

Närmast på schemat står nu sömn och det ska bli mycket skönt :)!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar