Sidor

lördag 5 mars 2011

Bra styrka både...

...på morgonens espresso och gårdagens karaktär att tacka nej till att hänga med och köra stora Vasaloppet på söndag.

Jag är bra sugen på att sticka upp och testa om jag klarar 9 mil men måste bara hejda mig och hålla mig till ursprungsplanen. Jag är ju faktiskt inte riktigt läkt i en del viktiga muskler och leder sedan tisdagens 45 km. Risken är nog stor att jag gör mig illa och tappar sugen för den långsiktiga resan jag är ute på. En del "kickar" lär det bli men det gäller att välja dem med omsorg ;). "Hold your horses" brukar jag säga, nu ska jag även göra det (alltså ta det lite lugnt...).

Det ser ut att bli ett fantastiskt väder idag. Ska iväg på föedelsedagsuppvaktning på eftermiddagen. Innan dess ska ett löppass in på schemat :). Hoppas det hjälper lite till mot den sista träningsvärken. Kände att den lilla turen i förrgår hjälpte en hel del faktiskt.

Nu dags för en stadig frukost. Ha en skön lördag.



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: