Sidor

söndag 20 november 2011

90 min rullskidor förvandlades...

...till 70 min löpning. Det bara blev så helt enkelt. Får dra till med trösten "det bästa träningspasset är det som blir av". Yngsta dottern skulle på fotbollsträning och vi blev lite i sista minuten så istället för att börja trixa med skidutrustning kändes det så mycket smidigare att bara dra på sig läpargrejorna och sticka iväg. Sprang jämte Alice som cyklade till träningen och sedan stack jag bara iväg utan att egentligen veta vart jag skulle springa. Det blev en härlig runda och jag stack iväg från gångbanan in på små stigar emellanåt för att få lite variation och helt plötsligt var jag bort mot Årstada.l Stack in på Årstafältet och snirklade runt lite på de fina gångvägarna som finns där. Vände tillbaka mot Sjöängsskolan där Alice tränade och kom innanför dörren precis efter att hon satt ett mål :)! Synd att jag missade att se det, hon var helt uppskruvad efteråt av glädje :). Sedan var det dags att kuta hemåt. Hann inte riktigt med i Alice cykeltempo...

Nu suger vi det bästa av de sista lediga timmarna denna helg!

Ha en skön söndagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar