Sidor

lördag 26 november 2011

Hade inte alla paddlar...

...i vattnet i morse när jag skulle ut på en träningsrunda. Nu skulle jag ju inte paddla utan det var rullskidor som stod på schemat. På med skidkläder och pjäxor och ner i garaget. Där var det något som gick snett men det märkte jag inte förrän jag stod på gatan och kunde inte förstå varför skidpjäxorna inte passade i SPD-pedalerna på cykeln...Hade alltså på bara några minuter helt glömt bort att jag skulle ut på ett skidpass och inte cykla till jobbet :-0! Bara ner i garaget igen och skifta ut cykeln mot skidor och stavar. Under turen blev mina skidor livligt uppvaktade av en ettrig tax som sprang lös. Det vara bara att stå still tills hundens matte hade kopplat den...Hemma igen blev det ett kortare pass med PoWorkout tillsammans med Ebba. I morgon dags för lite stakning igen :). Blir på eftermiddagen så jag kär nog vara mer vaken än idag när jag plockar ihop utrustningen ;)!

Ha en skön lördagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar