Sidor

onsdag 2 november 2011

Tisdag

Tro det eller ej men jag kom ut på en joggingtur i morse :)! Lite drygt 5k nöjde jag mig med. Helt fantastiskt klimat att springa i. Torrt så det nästan dammade i halsen och svetten lyste med sin frånvaro...

En riktigt bra dag blev det med mycket poolhäng och lite snorkling. Såg en del vackra firrar och plåtade även några. Har varit ganska mycket vind och undervattensströmmar men det lugnade ner sig lite under dagen så nu håller vi tummarna för morgondagen.

Riktigt trevlig middagsbuffet ikväll med bl.a. något kebabiknande. Innan middagen tog vi en liten promenad och köpte kepsar till tjejerna som de säkert kommer få nytta av resten av veckan. Har varit grymt varmt idag! 

Är bra sugen på att testa yogan vid stranden i morgon och hoppa över joggingturen. Det får ju vara någon hejd på semesterträningen...;). Är förvånad över att jag får ihop så många steg varje dag. Är uppe i ca 15 000 om dagen och då är det rätt många steg som tas utan räknare pga. praktiska och tekniska omständigheter...

Ser ut att bli en hyggligt tidig kväll även idag...solen och värmen gör sitt för att trötta ut mig...zzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar