Sidor

lördag 19 november 2011

Törs jag hoppas...

...att jag är tillbaka i träningen igen? Ja jag tror faktiskt det :)! Tre pass förra veckan och innan dagen är slut i morgon kan jag räkna ihop fyra pass denna vecka. Riktigt roligt med den variation det blir när jag får hjälp av coachen att sätta i hop schemat. Löpintervaller, långpass både på rullskidor och löpning, löpning i tävlingsfart osv. Efter dagens intervallpass 6x4 min på rullskidor känner jag att det är dags att även lägga in lite styrketräning i schemat. Ville komma upp lite i puls idag under stakintervallerna men har inte styrkan i framförallt ryggen för att få till flåset. Ganska kul att se att konditionen finns där i alla fall (vilket den definitivt inte gjorde innan jakten på färgfilm startade ;)). I morgon står det 90 min lågintensitetsträning på schemat. Lutar nog åt att det blir på rullskidor. Jag behöver verkligen mer teknikträning på de där manickerna ;)!

Nu blir det dock fokus på social samvaro och påfyllande av näring och säkert en del "onäring" också :).

Ha en skön lördagskväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar