Sidor

torsdag 24 november 2011

En av anledningarna till...

...att jag bestämde mig för att göra en insats för bättre välbefinnande var barnen. Jag kände att jag var för stel för att ens sitta på golvet/marken och leka med dem. Än mindre att göra en så kul sak som att leka kull med dem utan att få blodsmak i munnen och en puls och flås som är allt annat än en trevlig upplevelse...av att leka! Hur som helst så är det slut med de upplevelserna nu :)! Reflekterade över det idag när jag lekte kull med tjejerna, jag blev knappt andfådd av att springa runt :). Vilken grej, det har bara rullat på och jag har inte tänkt så mycket på att jag faktiskt hänger med dem på ett helt annat sätt än tidigare. Faktum är att jag tror faktiskt att jag till och med passerat dem vad gäller flåset...eller så kan det också ha med uthålligheten att göra ;). Hur som helst - kul att titta tillbaka lite och reflektera :).

Ha en skön torsdagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar